Online Gra: Battlefield 4 PC

18 paź

Battlefield 4 chce, aby go złamać. Rozbiórka była w różnym stopniu, jego wyróżnikiem od DICE wykonane Battlefield: Bad Company 2 zniszczalne. najlepsze gry strategiczne na PC w BF4 przybiera formę masywnych, shatterable centerpieces w każdej mapie multiplayer. Betonowa zapora można zniszczyć. Dentable teleskop radaru. Kalekiego Navy niszczyciel, że z zachęcającym wybuchowej naciśnięciem można siądę w Paracel Storm. na grę Roll On Oblężenie Szanghaju, który może grałeś podczas beta, to wieżowiec ze szkła, które koncentrowały się na punkcie kontrolnym C Rzut wystarczająco C4, RPG lub rund zbiornika w czterech zewnętrznych kolumnach nośnych, a wieża będzie Jenga na ziemię, pozostawiając grób podziału betonu tyłu.

Battlefield 4 Multiplayer Panfu Gameplay – strzelania, powódź STREFA & JESZCZE! (BF4 Online PC 1080)


Jednak w ciągu godziny, które spędziłem w trybie multiplayer, zatrzymałem się opiekować, że mogę obalić drapacze chmur. I po raz trzeci lub czwarty to się dzieje w grze, będziesz prawdopodobnie wzruszając go też. Niebo skrobaczki, że rzeczywiście wielbią w Battlefield 4 są dysze. wciągające Gry dźwiękowe oni, podobnie jak inne dźwięki w BF4, to najlepszy rodzaj rozpraszać. Jest to poszarpane, postrzępione trzask basie, jak burza przeciągane wbrew jej woli. Dysze są emitery zanurzenie, a gdy jeden runięci przez moje pole widzenia Czuję to na mojej skórze.

To nadal jest jednym z przyjemnych cech Battlefield – udział indywidualnie przemocy 64 osób generuje zanurzenie dla każdego. Wielkie, momenty katastrofy filmowe zniszczenia w BF4 początkowo powieść, ale jest to przypadkowe, kruszywa chwile zachwytu, które trzymają się w miarę upływu czasu. Rozmycie wietrze jak basejump off dachu. gry online Survival Multiplayer pomruk ATV jako jego opony żują trawę. Dzwonienie w uszach, gdy rakieta MLRS detonuje w pobliżu. Brzęk karetki powrót śrubie M40A5 zmiany biegów z powrotem na miejsce.

DICE jest Mozart wojny, a jego panowanie nad dźwiękiem nadal definiuje chwili na chwilę na polu bitwy bogactwo.


Wojna rzadko zmienia

Ale to nic nowego, ani nie jest dużo Battlefield 4. Dwa lata usunięto z BF3, DICE nie dokonał zasadniczych zmian w dotyku lub formacie. Jest jeszcze 64 graczy, piechoty napędzane FPS walczyli na rozległych mapach świeżym powietrzu, z garażem powietrza, ziemi i morza pojazdów oczekujących na taxi cię między punktami przechwytywania. Sean Murray Cześć gry spisie broni jest dość nienaruszone, karabiny szturmowe, takie jak M16A4 i AEK-971, karabiny, takie jak SG553 i G36C, SMGS, takie jak UMP i P90, strzelby, takich jak M1014 i Spas-12, oraz karabiny snajperskie tym SV-98 i M40A5 wszystkim powracającego z BF3 zasadniczo niezmienione.

Rozumiem, dlaczego DICE nie odbiegają od jego konstrukcji – dlaczego zmiana postępowania, które bronią nadal wygodnie pomiędzy dostępne i dopracowany? Dlaczego wyrzucić tryby, które już odpowiadają mapy i mechaniki? Mimo to, będziemy chcieli, aby czynnik w tym obfitym znajomości, jeśli jesteś zmęczony BF3 szybko – BF4 zapewne starzeją się szybciej niż jego poprzednik zrobił.

Prowadzenie niektórych, że identyczność w zatoce są funkcje takie jak komandor trybie, o strategicznej roli powracającej z BF2142, że jeden z graczy na zespół może zajmować zamiast walczyć. ps 2 gry Dowódcy obejrzeć mecz omnisciently poprzez pełnym ekranie mapy, wydając rozkaz ataku i obrony, gdy dzwonił, w jakim są zasadniczo killstreaks jak oni zdobyta przez oddziały. Te „aktywa Commander” są dość silne w prawej ręce, ponieważ zawierają wszystko od powietrza spada amunicji i zdrowia, aby tymczasowo plamienia wszystkich wrogich piechoty, do wzywania o helikoptera AC-130, które gracze mogą tarła w. Ta ostatnia sprawia, że ​​czujesz się jak Zeusa; lobbing pocisków armatnich z wysoka jest wspaniały odpoczynek od bycia buty na ziemi, a to trwa prawdziwe umiejętności, aby prowadzić cele, podczas gdy na orbicie.

Lubię te umiejętności dowódcy nie są tak wszechobecne, że tworzą one frustrację, ponieważ killstreaks mają dla mnie w kilku iteracjach Call of Duty. Rola dowódca ma podobny efekt jak ma to miejsce w Natural Selection 2: jako grunt, to wyzwalające mieć większość myślenia strategicznego najwyższego poziomu zdejmowany. Dla grup BF i klanów, ale również tworzy jasną pozycję kapitana, który kocham. Biorąc pod uwagę sposób, w jaki BF3 lekko de-podkreślił zespołową uruchamiając VOIP poprzez Battlelog, jest miłym dodatkiem. Z ogromną pomocą jest w stanie zobaczyć perspektywy drużyny „przez kamerę obraz-w-obrazie (dostępne także kiedy tarła na składzie), który usuwa niektóre z poboru opowiadać swoje kolorowe trójkąty jak najlepiej zabić różnie kolorowe trójkąty ,


Poza tym strategiczną rolę, jest nowy tryb hybrydowy bomb sadzenie i capture-punkt, który mi się podoba. „Obliteration” łączy kompaktowy, w szybkim tempie Rush na tryb i standardy, dłuższych form podboju i Team Deathmatch tryby jako bardziej mięsa szlifierni powrotem iz powrotem, że czasami przypomina rugby więcej niż to robi bitwy, ale w dobrym tego słowa znaczeniu. gamer prowadnice Like zbrojowni, zestaw pojazd jest w większości niezmienione, z wyjątkiem neutralnym MLRS ciężarówki, która przyczynia się do zaostrzenia na kilku mapach. Jest to piękny dodatek, aw rękach inteligentnych jest to atut przypływ toczenia. Kontrolowanie MLRS daje swój zespół mobilnej artylerii znokautować obrońców hunkered-dół lub zakłócić marsz pojazdów. DICE równoważy wózka poprzez nadanie mu ograniczony łuk wypalania, długi czasowy ammo-regeneracyjny, a przez oddzielenie pozycji jazdy i wypalania.

Apetyt na zniszczenie

„momenty Levolution” BF4 jako EA niezdarnie je nazwać, są prezentowane jako głównej atrakcji BF4 za. Najpopularniejsze darmowe gry Jak już wspomniałem, te oskryptowane setpieces film akcji nie fundamentalnie zmienić sposób walczyć, ale tak naprawdę docenić, że tylko delikatnie wpłynąć na wyniki. Jeden z lepszych imprez w Paracel Burza nie rozbitego okrętu, który można uruchomić na mieliźnie, lecz sposób, w jaki zmiany niebo z jasnym, tropikalnym Pocztówka oleistej huraganu. Ocean pobiera przerwami, dzięki czemu ruch na skuterami wodnymi i łodzi bardziej chore. Tonalne Przesunięcia takie jak ta są trudne do znalezienia w nowoczesnych grach multiplayer.

Na mniej przyjemne, mniej ambitnej końcu spektrum Levolution jest Golmud kolejowy, chińska zwykły pojazd w obsłudze. lego świata gry dynamiczny element o to małe, powolne pociąg, który okazuje się być jednym z sześciu punktów przechwytywania. gta gry typu Może to już ładny wzór na papierze, ale pociąg jest łatwo przechwycone i wdrożone w taki sposób, że nie ma prawie żadnego znaczenia strategicznego. Samotna kambuz umieszczenie wzdłuż w środku wojny zbiornika czuje się nie na miejscu.

Dobre i nie-dobre sztuczek bok, układ i wygląd map BF4 jest dokładnie wielka, wielka tyle w kilku przypadkach stanąć obok Wake Island i Caspian Border jak niektórzy z Battlefield najlepsze wszechczasów. Hainan Resort jest moim ulubionym z 10, miska w kształcie Tropical Bay pomijane przez hotel. LAVS nieuchronnie stos na dziedzińcu na krawędzi tego ośrodka, tworząc znakomite kotka i myszkę pomiędzy zbroi i inżynierów podczas kanonierki nękać od brzegu.

Naval walki jest bardziej obfite w BF4, wyrażona w mapach takich jak Flood Zone, gdzie walczyć podłączonych dachy mieszkań, które są zanurzone w 50 stóp można pływać wody. I Golmud kolejowy, a to trochę męczące w Conquest, jest fantastyczne w Rush, który kurczy mapę do skoncentrowanym spełniających formatu ataku i-obrony – mój zespół miał zarobić każdy punkt przechwytywania wobec obrońców, którzy nieustannie miał wysokim ziemi , Wszystkie mapy korzystają także ze wzrostu wielkości drużyny z czterech do pięciu, które robi się trochę złagodzić długie czasy przemierzania obecne w niektórych map i trybów BF3.


Battlefield 4 opinie i recenzje - TechSpot

Kwaśny wyjątek od dobrze zaprojektowanej puli map jest Operation Locker, mieszkania, bottlenecky bunkier przemysłowej. najlepsze gry online wyścigowe Jeśli korzystają BF3 operacja Métro pokochasz go, ale to moje przekonanie, że bitwy nie gra dobrze w niewielkich przestrzeniach. Nawet przy zaledwie 28 graczy, w rundzie Obliteration na Locker, że grałem nadane w kłopotliwej 40 minut mięsa szlifierki. Małe tłumy zbierają się w tunelach metra szerokości, a gracze blokują się nawzajem i umierania w stosach. Oba zespoły były jęczy w tekście rozmawiać aż do końca.

Campaignful

Kampania BF4 jest lepszy apetyt niż ponuro generycznego ofercie BF3, choć nadal jest to realizacja jednego gracza po numerach. Jesteś Marine, prowadząc elitarnego grona ekspertów taktycznych, którzy wszyscy ciągle potrzebują twojej pomocy, aby otworzyć ciężkie drzwi. Wśród walki politycznej w Chinach, jesteś wysłany do wyodrębnienia VIP. Gdy dojdzie do przewidzenia krzywo, to iskry otwartego konfliktu między Stanami Zjednoczonymi a Chinami.

Jest to ta sama działka Amerykanie-versus-komunistów wyciągnął z pamiętnika Michaela Bay’a, że ​​graliśmy dużo od w ciągu ostatnich kilku lat. Akcja jest prosta, nie odchodząc od gry walnięcie-a-mol plunking dół cele pop-up w postaci osłon, przerywane przerywniki i okazjonalnych śmigłowca lub zbiornika zabić. Jest łagodny, lekko ekscytujące i tak tropey że zawiera poziom, gdzie doprowadzi do wybuchu więzienia obok rosyjskiego więźnia, jak widać powyżej w Call of Duty: Black Ops. niesamowite gry spiderman DICE nie dostaje dobrą wydajność Out of Michael K. Williams, który grał Omara na drucie.


Od strony technicznej, to było frustrujące, że nie mogę poszerzyć kampanii wąską FOV, który w niewytłumaczalny sposób zablokowane na około 70. I także, że włączenie liczników kill – punktów, że zgadzają się Battlelog w głowę i combo – w jedno- -player być dziwne, a jeszcze dziwniejsze, że nie mogę wyłączyć je mimo że jest to opcja menu (jest stosowana tylko do trybu multiplayer).

DICE jest na pewno winny biorąc „jeśli nie jest zepsute” podejście do tworzenia BF4, ale jej skromne udoskonalenia multiplayer obok doskonałymi mapami są wystarczające, aby uczynić go jednym z naszych ulubionych FPSes bieżących. Cynik nazwałbym BF4 luksusowy zestaw map w odzieży sequel jest. Jeśli to twoja predyspozycje, wiedzą, że jest to co najmniej wspaniałym map pack, jeden z dość różnych, głębokość i jakość przeżyć rok intensywnej gry.

Uwaga: W trakcie przeglądu Battlefield 4, graliśmy stosując tę ​​samą wersję Battlelog obecnie w końcowej kompilacji. Jednakże, w celu publikowania naszą opinię w tym czasie, że jest to najbardziej przydatna – w momencie premiery – nie byliśmy w stanie przetestować Battlelog w kontekście intensywnego użytkowania, która jest typowa dla premiery tygodnia. Nie mieliśmy żadnych problemów z Battlelog, ale można przypomnieć, że system nie był doskonały w chwili premiery Battlefield 3. Uważamy, że częścią naszej roli cierpieć przez sprawach nośnych, dzięki czemu nie trzeba, a my sprawozdanie na temat wszelkich istotnych kwestii z Battlelog na rozpoczęcie i na całym Battlefield 4 w długości życia.